Lista zmian w patchu 0.213
Devteam nie zwalnia tempa i po zaledwie tygodniu serwuje nam kolejną listę zmian, a są one następujące:
- Jednostki garnizonowe nadal pojawiają się na przeciwko wroga.
- Garnizon czasem się nie pokazuje.
- Jeżeli drużyna ucieknie z pola walki, nie będziesz mógł jej użyć w następnej walce.
- Garnizon próbujący uciekać nie może się ruszyć.
- Ilość członków wrogiej armii wyświetlała się błędnie.
- Czas zatrzymuje się podczas odpoczynku w hotelu.
- Możesz przekroczyć ilość ludzi w swojej armii, jeśli jacyś są kontuzjowani i dodać nowych członków z pośród więźniów.
- Licznik członków drużyny nie wyświetlał się poprawnie.
- Jeśli wciśniesz „szybkie rozstawianie”, jednostki, które uciekają, zostaną wystawione do walki ponownie.
- Wykonanie misji na dostarczenie jednostek kończyło się pozytywnie, jednak ilość jednostek nie zmniejszała się i zostawały one jako nieprzypisane.
- Uciekające jednostki przeciwnika nie biegły tylko siadały i w ten sposób ginęły.
- Broń nigdy nie ma pełnego magazynka na początku każdej bitwy (pewnie chodzi o to, że stan magazynka przenosi się z końca wcześniejszej bitwy do następnej – red.).
- Karabinowy tłumik dźwięku umieszczony na karabinie snajperskim VIM nie barwił się na czerwono, nawet jeśli tłumik nie jest kompatybilny z karabinem.
- jeśli rozpoczniesz bitwę i nic nie będziesz robił, walka się nie rozpocznie, ale tobie nadal będzie regenerowało się zdrowie.
- jeśli wybierzesz drużynę poprzez kliknięcie na odpowiednią kratkę i wybierzesz opcję podążania za tobą, jednostki za tobą nie podążą.
- Luneta do VIM nie jest poprawnie ustawiona.
- Bitwy w nocy są teraz nieco jaśniejsze.
Pozostaje pytanie – jak interpretować poszczególne punkty? Zapewne tego dowiemy się z następnego newsa dotyczącego zmian.