Esportowcy wybiegną na boisko! Esport Gra by GG league.
Zapraszamy do przejrzenia notatki prasowej przesłanej nam przez GG League. W skrócie E-sportowcy, pracownicy firm oraz organizacji pokażą swoje umiejętności na boisku piłkarskim! Miłego czytania.
Na co dzień skupieni na wciskaniu przycisków myszki i klawiatury, działający za kulisami, bądź też przed kamerami. Tym razem gwiazdy polskiej sceny esportowej, pracownicy firm branżowych oraz organizacji zaprezentują swoje umiejętności na boisku piłkarskim. Poznańska agencja eventowa specjalizująca się w streamingu – Good Game League postanowiła stworzyć kolejny innowacyjny projekt. Przy współpracy z x-kom, Legion by Lenovo, WK DZIK i Legia Esport Schools wychodzą naprzeciw wszystkim stereotypom. Zamierzają udowodnić to, że esportowcy to także dobrzy atleci, którzy potrafią poruszać się sprawnie po boisku i wspólnymi siłami – tak jak na serwerze – osiągnąć wymarzony sukces.
“Pokażmy wszystkim, że nie walimy tylko w
joystick” – czas na rywalizację piłkarską z postaciami, których jeszcze na
murawie nie widzieliście! Czas na ESPORT
GRA!
Już 7 sierpnia na obiektach Legii Warszawa we współpracy z Legia Esport Schools pojawi się 10 drużyn, które będą rywalizować ze sobą na zielonej murawie. Na trybunach będzie mogło zasiąść 300 osób. Formacje biorące udział w projekcie zostaną ogłoszone wkrótce poprzez media społecznościowe GG League. To organizacje esportowe oraz firmy powiązane z branżą. Turniej będzie transmitowany na kanale GoodGame_League, który obserwuje ponad 40,000 użytkowników Twitch oraz co miesiąc gromadzi ponad 200,000 unikatowych widzów, podczas transmisji LIVE.
“Ten pomysł siedział mi w głowie odkąd pojawiłem się w branży esportowej. Piłka nożna to moja największa życiowa pasja – całe życie trenowałem w klubie piłkarskim, a przed dołączeniem do GG League organizowałem eventy na Stadionie w Poznaniu. Zawsze marzyłem aby połączyć dwa światy – sportu oraz esportu. Uważam, że się przenikają i w obu branżach drzemie potencjał, żeby połączyć się na stałe. Od zawsze propagowałem zdrowy styl życia, dlatego bardzo się cieszę, że pomysł w końcu doszedł do skutku. Życzymy miłej zabawy w sportowej atmosferze!” – mówi Kuba Frankiewicz z GG League.
System
rozgrywek będzie opierał się na rywalizacji
w dwóch grupach na zasadzie “każdy z każdym”. Drużyny rozegrają po 4 mecze,
co daje nam łącznie 20 spotkań w samej fazie zasadniczej. Następnie dwa
najlepsze składy z każdej grupy awansują do fazy pucharowej, którą rozpoczną od
starć półfinałowych, a całe rozgrywki zakończy wielki finał.
Podczas transmisji GG League zapewni również rozrywkę esportową. Na miejscu powstanie dedykowana strefa 1 versus 1 Legion by Lenovo, na której będą pojawiać się gwiazdy wydarzenia i rywalizować w CS:GO podczas kilku rund na aim_mapie. Wszystko na laptopach gamingowych Lenovo Legion 5.
Studio wydarzenia poprowadzi Hubert “hOObz” Rublewski, postać głównie kojarzona z kanału FAME NEWS. Za mikrofonem usiądą komentatorzy z kanału GoodGame_League, czyli Jakub “Swelder” Grzegorski i Dominik “Domek” Nowakowski.
Po udanej kooperacji GG League i x-kom przy projekcie 2 versus 2 Showdown, to ponowna współpraca częstochowskiej firmy z marką Mateusza Matysiaka (CEO GGL). Marki znów łączą siły przy wydarzeniu, którego jeszcze nie było i mało kto się go spodziewał. Do projektu dołączyły również Lenovo by Legion oraz WK DZIK, wierzące w sukces tego przedsięwzięcia.
“Cieszę się, że ponownie udało nam się przekonać x-kom na niesztampowe aktywacje. Ogromne zaufanie i otwartość na nowe pomysły podkreśla nowoczesność i innowacyjność zaangażowanych partnerów, czyli również Legion by Lenovo i WK. Esport to nie tylko gra na serwerze, esport to ludzie. Ludzie barwni i kolorowi, których warto poznać także z innej strony, a inicjatywy takie jak ESPORT GRA wydają się być ku temu najlepszą okazją.” – skomentował Mateusz Matysiak CEO Good Game Sp. z o.o.
x-kom.pl:
Historia x-kom.pl rozpoczęła się w 2002 roku z chwilą otwarcia pierwszego salonu stacjonarnego. Od tej pory marka nieustannie zalicza rozwój, dzięki czemu stają się ekspertami w branży komputerowej. Łącza ze sobą empatię i technologię, co pozwala lepiej rozumieć potrzeby Klientów.
Obecnie w Polsce znajduje się 27 nowoczesnych salonów i a x-kom.pl to jeden z najchętniej wybieranych sklepów w polskim internecie. Właściciel x-komu – Michał Świerczewski – jest także właścicielem klubu piłkarskiego Raków Częstochowa – tegorocznego wicemistrza Polski, zdobywcy Pucharu Polski i Superpucharu Polski. x-kom jest też partnerem x-kom AGO, czyli najwyżej sklasyfikowanej polskiej drużyny esportowej na świecie.
Legion by Lenovo:
Lenovo jest liderem na globalnym rynku komputerów osobistych oraz technologicznym innowatorem. Marka znana jest ze swoich unikatowych rozwiązań w dziedzinie bezpieczeństwa i wytrzymałości, stosowanych m.in. w laptopach z legendarnej serii ThinkPad. Ponadto Lenovo produkuje także komputery z serii Legion, która jest najczęściej wybieraną przez konsumentów marką sprzętów gamingowych w Polsce.
Warszawski Koks:
Sport od zawsze był ich pasją, którą chcieli dzielić się z innymi. Tak powstał ich pierwszy kanał na YouTube. Obecnie docierają do milionów odbiorców i są dumni z tego, że mogą promować równocześnie aktywność fizyczną i esport, bo zdrowy balans i pasja to klucz do sukcesu.
Legia Esport Schools: Legia Esport Schools jest unikalną szkółką zapewniającą profesjonalne treningi esportowe dla dzieci w wieku od 7 roku życia. Wszystko na zasadach łączenia sportu z esportem.
Pozostało tylko śledzić social media.
Facebook – https://www.facebook.com/GoodGameLeague
Twitter – https://twitter.com/GGLeaguePL
Instagram – https://www.instagram.com/ggleague_/
TEKST POCHODZI Z NOTATKI PRASOWEJ PRZESŁANEJ DO NASZEJ REDAKCJI!