Freeman: Guerilla Warfare – patch 0.212
Developerzy dotrzymują danego słowa po patchu 0.210 i nie zatrzymują tempa w wypuszczani kolejnych poprawek do swojej gry. W dzisiejszym wydaniu są to:
- Naprawa buga: kursor nie zawiesza się w trybie okienkowym.
- Naprawa buga: problem z poruszaniem się żołnierzy w Fabryce Korec.
- Naprawa buga: problem z braniem jeńców po bitwie.
- Naprawa buga: problem z przeliczaniem ludzi w armii podczas podróży i w garnizonie.
- Naprawa buga: rekrutowanie jednostek ponad limit, gdy cześć oddziału jest okaleczona.
- Naprawa buga: niektóre efekty specjalne nie działają na żołnierzy.
- Naprawa buga: zmiana tekstur avatara gracza podczas wejście do ekwipunku w czasie bitwy.
- Naprawa buga: uciekanie żołnierzy przeciwnika w czasie bitwy powoduje pojawianie się śmieciowych armii po bitwie na mapie świata.
- Naprawa buga: ekwipunek postaci nie ładował się czasem prawidłowo.
- Naprawa buga: frakcja neutralna atakowała terytorium gracza.
Poza tym wprowadzono kilka zasadniczych zmian:
- Zmieniono kilka wiosek, przy których gracz odradzał się zbyt blisko.
- Noktowizor ląduje teraz w slocie dla różnych elementów ekwipunku a nie w slocie maski.
- Dodano opcję V-sync.
- Poprawiono wyświetlanie limitu jednostek w armii.
Dodatkowo zespół developerski obiecuje pracować nad główną kampanią sandboxową oraz uczynić ją bardziej zbalansowaną w następnej aktualizacji.